Fan.

Kan je fan zijn van iets dat nog moet beginnen? Ik denk het wel. Ik ben nu al fan. En toch begint het pas op 17 september. Ik ga kijken.

Binnenkort dus, ‘Plan B‘ met daarin ‘De Moestuin‘, op Vier.

Over opdeboerderij.be

Popbeleid, e-cultuur en mediakunst bij Vlaams-Brabantse jeugddienst. Voorzitter Deelraad Kunsten Leuven. Programmeert www.crisisfestival.be en tuiniert en verbouwt opdeboerderij.be.
Dit bericht werd geplaatst in tip van de dag en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Fan.

  1. Supermasj zegt:

    Ze hebben in ieder geval wel een moestuinier gevonden die goed overkomt op TV. IK ga ook kijken, of ik Fan ben ga ik pas later beslissen. Bedankt voor de tip.

  2. Hilarisch! “Die arrogantie van die stadsvogels” 😀

  3. De trailer is in elk geval veelbelovend.

  4. erik zegt:

    opnemen en opsturen aub!

  5. supermasj zegt:

    Heb je deze tweede trailer al gezien? Is minstens even goed volgens mij.. of zelfs beter… http://www.youtube.com/watch?v=391g70tZXEA&feature=plcp

  6. bart zegt:

    om 18u en beetjes ? Wat een onmogelijk uur is dat nu weer om interessante dinges uit te zenden. De digicorder zal er weer aan te pas moeten komen. Merci voor de tip!

  7. Pingback: Fan² – Als ge’m niet opeet, is’t zonde dat ge’m hebt gekweekt | de Fruitberg

Geef een reactie

