Houston, we have ne vloer

Update! ’t Is echt van aftellen en doorwerken nu. Vandaag mochten we op sokken op de vloer. Ge moogt is meekijken.

Hier heten we u met plezier welkom binnenkort. Wie ‘m nog niet zag: onder de plastiek zit ook onze trap verborgen.

Untitled

Nog een mat, een extra laag verf en de afwerking van de stopcontacten en da’s hier al goed af.

Komt gerust binnen in de eet- en woonkamer.

Untitled

Lap, nog verfwerk. Gelukkig is papa Lotte tegenwoordig een begenadigd schilder.

Hier komt binnen twee weken de keuken. Koken dat we gaan doen, houdt u maar klaar!

Untitled

Op naar de voorraadruimte met authentieke toets.

Untitled

Het ideale excuus om niet te moeten schilderen πŸ™‚ Niet letten op het chauffageke dat u wat knorrig aankijkt.

AllΓ©, voor ene keer moogt ge ook is binnen kijken in onze slaapkamer.
Untitled

Voila, rap terug buiten. Nog een weekje gerust laten om helemaal te laten uitdrogen en dan in de laatste rechte lijn naar verhuis!

Over opdeboerderij.be

Popbeleid, e-cultuur en mediakunst bij Vlaams-Brabantse jeugddienst. Voorzitter Deelraad Kunsten Leuven. Programmeert www.crisisfestival.be en tuiniert en verbouwt opdeboerderij.be.
Dit bericht werd geplaatst in het huis en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Houston, we have ne vloer

  1. De Fruitberg zegt:

    Schoon vloerke, die verbouwing zit er strak uit, daar hou ik van

  2. Mie zegt:

    Oh dat ziet er goed uit!

  3. Wat een ruimte en zoveel licht! Dat wordt volop genieten binnenkort. Ik was al wat nieuwsgierig, want ik zag de voorbije weken heel vaak auto’s en bestelwagens aan de poort staan. Dat werkvolk heeft goed z’n best gedaan.

  4. Menck zegt:

    Is dat een soort polybeton? Ziet er retestrak, eigentijds en geheel mijn stijl uit. Fijn werk!

  5. Mevrouw Mus zegt:

    Wouw wat een schoon!! Nu word ik alleen nog maar nieuwsgieriger hoe het gaat zijn.

  6. Amai, jullie hebben goed doorgewerkt, chique dinges!!!!

  7. Ik had al gezien dat er veel activiteit was en is. Ik rijd er elke dag langs op weg naar mijn werk.
    Mooi zo een gietvloer. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

  8. Heidi zegt:

    Amaai, knap zeg. Zo’n gietvloer zou ik ook wel zien zitten. En heerlijk, al dat licht!

  9. Knap gedaan zo’n vloer. Hebben jullie dit zelf gedaan? Ik heb ook net de verbouwing erop zitten en wij hebben een aannemer het werk laten doen want zelf vonden we toch wat riskant.

Geef een reactie

