Aubergine

Hoezo, dat is moeilijk zonder serre, aubergines kweken?

IMG_6228.JPG

Minder gemakkelijk is het zeker, maar een goeie Indian Summer kan wonderen doen!

Nog een paar dagen rijpen en een goed receptje zoeken. Dat het zal smaken!

[PS: We hebben het hier wat verwaarloosd, onze excuses. Een zomerupdate volgt! En om weer flink de blog aan te vullen heb ik me voorgenomen om vaker met kleine berichtjes te werken. Tot snel dus ;-)]

Over opdeboerderij.be

Popbeleid, e-cultuur en mediakunst bij Vlaams-Brabantse jeugddienst. Voorzitter Deelraad Kunsten Leuven. Programmeert www.crisisfestival.be en tuiniert en verbouwt opdeboerderij.be.
Dit bericht werd geplaatst in de tuin en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Aubergine

  1. Mie zegt:

    Oh dan probeer ik dat volgend jaar ook!!
    Aanraders: http://www.pinterest.com/pin/129408189264431633/ of http://www.pinterest.com/pin/129408189262217493/ of http://www.pinterest.com/pin/129408189262637588/ of moussaka of gevulde aubergine of… (valt het op dat wij dat graag eten?).

  2. Inez Debaus zegt:

    Moussaka: veel aubergines voor nodig – keilekker!

  3. Ik miste je blogjes al. Gelukkig heb je je facebookpagina 😉

  4. Heidi zegt:

    Ik zet aubergines om véééééél moussaka te kunnen maken. Njammie! En ook hier is’t gelukt: 4 aan de plant die buiten staat, en in de serre nog eens 2 en 5.

  5. iets voor volgend jaar 😉

  6. De Fruitberg zegt:

    Pasta met aubergine en tomaat 😀

  7. Menck zegt:

    Tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik nog nooit aubergines heb gegeten, laat staan er heb gekweekt. U hebt het recht om me uit te lachen, jawel.

  8. Bart zegt:

    Wel dan kan ik samen met Menck een zelfhulpgroep opstarten. 🙂
    Laat het jullie smaken!

  9. TheHappyFive zegt:

    Aubergine mee in de Tajine. Njammie!!

Plaats een reactie